Tuesday 11 February 2014

OMEGA GUARD SHAKLEE



Salam semua…..ok….hari ni kita nak cerita pasal OMEGA GUARD SHAKLEE…..Apa tu???Ala, minyak ikan terbaik di dunia tu…..huhuhu….ayat bangga…Ni la nak bebel kat dalam blog ni..manfaat minyak ikan OMEGA GUARD SHAKLEE.



OMEGA GUARD SHAKLEE di ekstrak dari ikan laut air sejuk..Ikan apa tu ye kawan-kawan…ikan sardine, mackerel, herring di perairan Negara Jepun. Ia bukannya dari hati minyak ikan..tak percaya…sila baca fakta di bawah..



OMEGA GUARD adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak ikan. Berbanding dengan produk omega di pasaran, OMEGA GUARD SHAKLEE merupakan minyak ikan paling TULEN di dunia…Satu sajiian OMEGA GUARD dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.
Ok..OMEGA GUARD SHAKLEE ni sesuai untuk siapa…Mari Kita Lihat…
·        

  •  Mereka yang nak kurus..Kenapa?? kerana OMEGA GUARD SHAKLEE berupaya membako lemak-lemak yang terkumpul di dalam badan..
  • Mereka  yang mempunyai kolesterol tinggi dan strok. Bahaya ni…pembunuh senyap..Kandungan DHA dan EPA di dalam OMEGA GUARD SHAKLEE boleh mencegah penyakit saluran darah dan strok.
  • Sesuai untuk ibu-ibu hamil. OMEGA GUARD SHAKLEE membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin.
  • Mereka yang mengidap buasir, gout dan  tonsil bengkak…Ada yang smpai kena buang kan..OMEGA GUARD SHAKLEE berupaya mengurangkan bengkak tersebut.
  • KANAK-KANAK berumur setahun ke atas.. Untuk pertumbuhan badan yang sihat selain kesihatan otak

  • Untuk pesakit asma, OMEGA GUARD dan NUTRIFERON adalah kombinasi terbaik kerana NUTRIFERON akan mengaktifkan interferon semulajadi dalam tubuh.OMEGA GUARD pula sebagai anti inflamasi dan anti radang.
   
      Kesimpulannya, OMEGA GUARD boleh di amalkan semua orang. Dan yang pastinya OMEGA GUARD SHAKLEE adalah mempunyai Omega 3 yang tertinggi dari jenama lain di luar sana..Yang lain banyak lemak jer…..huhuhu…Kalau korang nak consume, pastikan pilih yang paling terbaik macam OMEGA GUARD SHAKLEE….Kita mesti pilih…;-)

Pengedar SHAKLEE anda yang peramah dan dalam hati ada taman...


No tel : 012 - 614 2871
SID : 1030042
Fb Page : Hidup Bior Sehat Bergaye
Email : r33na_810904@yahoo.com


No comments:

Post a Comment