Wednesday 5 February 2014

Ada apa dengan SHAKLEE

Salam perkenalan...

Hari ni nak cerita macammana start dan bermulanya aku mengenali SHAKLEE...huih...ayat baik punyer....

Alkisah bermula...sewaktu berat badan aku mencanak-canak naik...heee..tak boleh jadi..I MUST DO SOMETHING...huh....

Google peneman aku la..nak cari info...nak kurus kan...ok..macam biasa...jaga makan, jaga kalori, regular exercise...bla..bla...ada la jugak spray sana kurus..ceh...tak agak2 je kan..spray je dah kurus...huhuh...

One day...ewah...jumpa kelas aerobik...huih..punya la suke..dah la dekat dengan rumah...seminggu 3x..ko mampu beb....sampai pening-pening kepala wat aerobik..abih 4 tahun dah tak pecahkan lemak...mau nye tak rasa macam nak pengsan...

Ok...kita pegi 3x seminggu itu aerobik...makan kena control...kena kira semua BMR..kalau tak cane nak kurus...bila ko exercise, jaga makan...jeng..jeng....kurus...memang kurus tapi...ko penatttt sangat...macam orang tak cukup vitamin...ko tau...

Apa lagi...google merata...ok...aku dah tau apa masalahnye...aku tak cukup mikronutrien...tu pasal la nampak lesu, letih, tak bermaya...So, jalan nye..ko kena makan MULTIVITAMIN..ok...nak kena google pulak pasal MULTIVITAMIN..nak masuk badan beb...bukan sembarangan..

Akhirnya, aku jumpa dengan VITA-LEA SHAKLEE..aku siap google keburukan vitamin shaklee...ko mampu...aku mesti nak tau apa keburukan benda ni...tapi so surprise...TAK JUMPA....So, ini barang memang terbaik dari Ladang...bukan omongan kosong nih..



Start hari tu la aku jadi pencinta SHAKLEE...Dalam 1 minggu , aku dah nampak perubahan kat diri aku..2 bulan aku berjaya turunkan berat sebanyak 7 kilo...pecah rekod ooo....

Pastu aku terus daftar ahli dan mula share kebaikan SHAKLEE pada semua orang...Aku pun nak orang lain hidup sihat macam aku kan...

Sekian la cerita ini.......

Pengedar SHAKLEE anda yang peramah dan dalam hati ada taman...

No tel : 012 - 614 2871
SID : 1030042
Fb Page : https://facebook.com/?_rdr#!/profile.php?id=197968487044195
Email : r33na_810904@yahoo.com

No comments:

Post a Comment